Aktuality

Na konci června se ve Španělském sále Pražského hradu konal galavečer CZECH TOP 100, kde byla předána ocenění za umístění ve 30. ročníku prestižního žebříčku, jenž vybírá nejlepší firmy na základě tržeb. Společnost Gebrüder Weiss zde převzala ocenění Management Excellence Award za marketingovou kampaň „Palety denně po Evropě“.

Vlevo Jan Kodada, obchodní a marketingový ředitel Gebrüder Weiss ČR

Slavnostní společenská událost v honosných historických prostorách Pražského hradu je tradičním vyvrcholením projektů CZECH TOP 100, během níž jsou zveřejněny výsledky renomovaného žebříčku založeného na objektivním kritériu, a to na tržbách. Pozvání na jubilejní 30. Galavečer přijala řada významných hostů z řad podnikatelů, odborné veřejnosti či ekonomických institucí. Během programu byla předána ocenění TOP 10 Nejvýznamnějších českých firem, ceny byly uděleny rovněž v kategoriích Management Excellence Award, Gentlemanská firma a Nejstabilnější firma.

Mezinárodní logistická společnost Gebrüder Weiss byla oceněna za perfektně zvládnutou brand awarness kampaň „Palety denně po Evropě“, za kterou obdržela Management Excellence Award. „Na ocenění, které jsme obdrželi v nádherných prostorách Španělského sálu Pražského hradu, jsme velice pyšní a nesmírně si vážíme uznání naší práce, která si vyžádala hodně času i úsilí,“ uvádí Jan Kodada, obchodní a marketingový ředitel Gebrüder Weiss ČR s tím, že za realizaci úspěšné kampaně patří poděkování celému týmu, jenž se na ní podílel. „Významnou roli zde sehrálo také skvělé načasování a propojení jednotlivých mediálních kanálů. Spoty v rámci naší komplexní kampaně běžely nejen v online prostředí a rozhlase, ale také v televizi, a to i během finálového zápasu Mistrovství světa v hokeji, který sledovalo rekordních 3,74 milionu diváků a ve kterém český tým zvítězil. Dobře zvolený komunikační mix v kampani a její timing tak skvěle podpořily povědomí o naší značce,“ dodává Jan Kodada.

Zdroj: Gebrüder Weiss ČR